تغییر و طراحی لوگو های معروف در طول زمان
- Super User
- مقالات
برخی سازمان ها و شرکت ها برای نام تجاری خود خیلی سخت طراحی لوگو خود را به روز می کنند و بعضی دیگر با توجه به سلیقه خاطبان هدف خود را تغییر می دهند
- شروع با طراحی ساده در سالهای 1930 تا 1940
ظهور چاپ رنگی در صنعت تبلیغات یک انفجار در طراحی آرم شرکت ها به وجود اورد این معمول بود که برای مارک ها آزادانه از علامت هایی که سرو کار داریم برای تبلیغ محصول خود استفاده کنندبا این حال به عنوان یک نوع طراحی در آن زمان که خیلی ساده بود مورد پسند واقع می شد غول های طراحی گرافیک میلتون گلیزر و پل رند که انقلابی در طراحی آرم به وجود آورده اند اصول
طراحی خود را بر سادگی گذاشته اند و این مهم هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد مارک ها و برند های بزرگ مثل کاترپیلار، کداک، آی بی ام، پپسی فونت خود را برای محبوب شدن طی زمان تغییر داده اند
2- بدون تغییرات در سال 1950 تا 1960
تعدادی از برند های بزرگ در آن زمان تصمیم گرفتند که در طراحی آرم و لوگو خود از ابزار ها استفاده کنند و آنها را به بازار عرضه نمایند لوگوی شرکت شل در این میان اولین انتقال دهنده این موضوع بود
3- فضای منفی
در هنر فضای منفی در فضای بین جسم طراحی شده و اطراف را فضای منفی می گویند این فضا در تشخیص طراحی حروف و اعداد می تواند کمک کند در سال 1971 شرکت شل با ایجاد تغییر در پرتوهای تابشی در لوگو خود استفاده کرد همچنین شرکت کداک ایجاد در سال 1978، VW آرم خود را تغییر و آن را در داخل فضای منفی قرار داده است. بر خلاف قبل، کاترپیلار آهسته برای پیوستن به این روند خاصی بود و تنها فضای منفی به طراحی آرم خود را در سال 1989 اضافه شده است.چشمک را برای لوگو خود از فضای منفی ایجاد کرد آرم بی ام که توسط پاول رند ساخته شده است هم به همین صورت طراحی شد
در سال 1978، VW آرم خود را تغییر و آن را در داخل فضای منفی قرار داده است. بر خلاف قبل، کاترپیلار آهسته برای پیوستن به این روند خاصی بود و تنها فضای منفی به طراحی آرم خود را در سال 1989 اضافه شده است.
طراحی سه بعدی از سال 2000 به بعد پیشرفت سریع در فن آوری اطمینان می داد که آرم ها نیاز به انعطاف بیشتری داشته باشند طراحی سه بعدی به سرعت محبوب شد و طراحان توانایی خود را در ساختن یک آرم سه بعدی محک زدند نام های تجاری بزرگ مانند فورد، شورلت، پپسی و شورون همه تبدیل به یک طراحی آرم 3D 2000-2005 ساخته شده است.
3D بزرگ در اوایل 2000s بود
دوران مدرن در ساخت لوگو
برخلاف دوره های قبلی ما دیگر در عصری قرار داریم که برای طراحی آرم سبکی تعریف شده است به عنوان مثال پپسی با هر دو نوع طراحی مسطح و سه بعدی ساخته شده است با توجه به رقابتی که بین برند ها وجود دارد لازم است یک روند روبه رشد در بین نام ای تجاری وجود داشته باشد تا به رسمیت شناخته شوند
گرد آوری کننده : لوگو آنلاین