سوال دارید از ما بپرسید کیلیک کنید
9 سال
سابقه فعالیت آنلاین
500
نمونه کار طراحی لوگو
09196701234
شماره تماس

معنی و مفهوم آرم تویوتا

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

لوگوی تویوتا از سه بیضی تشکیل شده است که معرف قلب مشتری، قلب تولید و قلب پیشرفت فنی است که در حال گسترش است و نمایانگر فرصت های بیکرانی است که دور دو بیضی دیگر قرار گرفته است. در نظر اول لوگوی شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن که به یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان تبدیل شده است، شبیه یک گاوچران است که کلاه تویوتابزرگی بر سر گذاشته است، اما در واقع این لوگو سه شکل بیضی است که قلب مشتری، قلب محصول و پیشرفت‌های تکنولوژیکی و فرصت‌های بی‌حد و مرز تویوتا را ترسیم ‌مي‌کند. در زبان ژاپنی «Toyo» به معنای " فراوانی" و "ta" به معنای برنج است. در برخی فرهنگ‌های آسیایی اعتقاد بر این است که فراوانی برنج ثروت را به همراه دارد. وقتی این شرکت در سال 1937 تاسیس شد نام تویوتا به جای نام تویودا (نام خانوادگی موسس تویوتا) برای آن برگزیده شد که سه دلیل داشت:

1) نشان‌دهنده این بود که موسس تویوتا زندگی کاری خود را از زندگی خانوادگی‌اش جدا کرده است

2) تلفظ آن ساده‌تر بود.

3) در زبان کاتاکانا نوشتن تویوتا با هشت حرکت قلم انجام ‌مي‌شد و عدد هشت برای ژاپنی‌ها‌ خوش‌یمن بود، این در حالی است که برای نوشتن تویودا 10 حرکت قلم لازم بود.

معنی و مفهوم آرم تویوتا

 

 

 

 

 

0919-670-1234
خیابان ولی عصر - نرسیده به میدان ونک - نبش خیابان دهم - ساختمان همت - واحد 5 پلاک 9
Email: Info@logoonline.ir



لوگو آنلاین اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی طراحی لوگو اینک در آستانه هشتمین سال فعالیت خود قرار دارد در طول این هشت سال که به صورت آنلاین در خدمت مردم عزیز بوده ایم توانسته ایم بیش از 500 طراحی لوگو برای اشخاص ، شرکت ها ادارات ، موسسه ها و ... از سراسر ایران انجام دهیم این موفقییت را مدیون اعتماد شما عزیزان به ما می دانیم
© Copyright 2019 logoonline. All Rights Reserved.

Search