تقویت کردن تجارت به وسیله یک لوگو مناسب
- Super User
- مقالات
به نمونه بهترین کمپانی هایی که در بازار امروز وجود دارند توجه کنید. یک چیز در بین تمام آن ها مشترک است، یک لوگو موثر و بی نظیر. این درست است که بگوییم که یک لوگو خوب می تواند بهتر از صدها کلمه بیان کننده اطلاعات باشد! یک لوگو دقیقاً چه تاثیری دارد؟ چگونه دست یابی به موفقیت را سازماندهی می کند؟ عناصر یک طراحی لوگو خوب چه چیز هایی هستند؟ طراحی لوگو ارائه کننده (brand logo) چیست و چه تفاوتی با طارح یک لوگوی معمولی دارد؟ تمام این سئوال ها در این مقاله در رابطه با طراحی لوگو جواب داده می شوند.
شکل یک لوگو بر پایه جستجوی کمپانی ها برای دستیابی به موفقیت است. یک طراحی لوگو موفق مانند یک سلاح عمل می کند، که به کمپتنی کمک می کند تا توجه مردم را به بازارش جلب کند. شما باید در زمانی که به لوگو یک کمپانی نگاه می کنید به تمام محصولاتی که آن کمپانی دارا می باشد پی ببرید. به بیانی کوتاه تر لوگو تبدیل به فروشگاه اصلی یک کمپانی می شود. به این لوگو، لوگو ارائه کننده گفته می شود. در این نوع لوگو نمادهای برتر یک برند بخصوص در نظر گرفته می شود. چه بسیار مواقعی که ما تنها با نگاه کردن به لوگو یک شرکت که بر روی بسته ها چاپ شده به محصولات بخصوص آن کمپانی پی می بریم. به همین دلیل ارائه کردن لوگو بسیار مهم است. این به کمپانی ها کمک می کند تا در ذهن مردم جایی را به خود اختصاص دهد.
بسیاری از مواقع، لوگوهای متنوعی برای محصولات مختلف یک کمپانی طراحی می شوند. یک لوگو فرعی طراحی شده است، که مربوط به یک محصول می شود و محصول با آن لوگو بخصوص شناخته می شود. در اینجا نمونه یک کمپانی را نشان می دهیم که با استفاده از لوگو ارائه دهنده نتیجه مثبتی گرفته است.