9 سال
سابقه فعالیت آنلاین
500
نمونه کار طراحی لوگو
09196701234
شماره تماس

پنج نکته که در طراحی لوگو باید به آن توجه کرد

امتیاز کاربران

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ترکیب عناصر به طور صحیح یک امر حیاتی در طراحی یک لوگو تاثیر گذار است. امروزه، هدف اولیه در طراحی یک لوگو به نظر آمدن و جذب مخاطبان است. با بالا رفتن تعداد شرکت های طراحی لوگو این کار حالت فرمولی شده تا تعداد لوگو بیشتری طراحی کنند، ایجاد یک لوگو به یاد ماندنی برای کمپانی تان کار بسیار سختی شده است. تئوری طراحی لوگو در این روزها ...سادگی جذب کرده و پیچیدگی دفع می کند. به این دلیل است که عناصر بیش از حد طراحی یک لوگو را خراب می کند. ما تعداد بسیاری از این مثال ها را داریم که این نکته را مشخص می کنند. باید این حقیقت را به یاد داشته باشیم که نباید یک لوگو تمام جنبه های آن تجارت را در خود داشته باشد. بسیاری از ما از عناصر ایجاد یک طراحی لوگو موفق اطلاع داریم اما به ندرت از چیزهایی که نباید هیچگاه به لوگو اضافه کنیم آگاهی داریم. تاکنون 5 چیز مشخص شده اند که نباید هیچگاه به یک طراحی لوگو اضافه شوند.

1. کلمات اختصاری قانونی:
زمانی که یک کمپانی تاسیس می شود، به آن ها یک کلمه اختصاری قانونی داده می شود که به اسم آن ها متصل می شود. برای نمونه Nike تنها Nike نیست... بلکه Nike Inc است. اما هیچگاه در لوگو نشان داده نشده است. اختصار های قانونی مانند Corp, LLC, Inc, Pvt, Gov و LLP برای نشان دادن در لوگو کمپانی مناسب نیستند. پس باید این مورد در لوگو رعایت شود تا لوگویی ساده و کوتاه داشته باشیم.

2. ویژگی های کمپانی:
همانطور که قبلاً گفتم، در طراحی لوگو نباید تمام جزئیات شرکت را به کار برد مانند آدرس، شماره تلفن، و وب سایت ها. اول اینکه لوگو شما را شلوغ می کند، آن را به هم ریخته کرده و فهم آن را برای مشتری مشکل می کند. دوم اینکه، اگر بخواهید جای شرکتتان را تغییر دهید چه اتفاقی می افتد؟ در این صورت باید دوباره لوگو را طراحی کنید. تصور کنید، هر بار که آدرس و یا شماره تلفن شرکت را تغییر دهید باید لوگو شرکت را نیز دوباره طراحی کنید. پس بهتر است که از اول کار از قرار دادن ویژگی های خاص شرکت در لوگو خودداری کنید.

3. شعارهای طولانی:
ما نباید حالت گیج کننده به وجود آوریم. در این میان بسیاری از برندهای شرکت هایی وجود دارند که در طراحی های لوگو شان از یک شعار استفاده کرده اند. برای نمونه لوگو مک دونالد به همراه شعار "عاشقش هستم" همراه شده است، و تمام لوگو های مشهور Nike با "فقط انجامش بده" ارائه شده است. اما به طول این شعارها توجه کنید. آن ها بسیار ساده و موثر هستند. شعارهای بلند مانند چیزی هستند که طراحی لوگو شما را به ویرانی می کشند.

4. تصاویر استوک:
الهام گرفتن از جاهای دیگر یک مورد درستی است اما هیچگاه نباید از طراحی های دیگر کپی کرد. تفاوت زیادی در بین اقتباس، انطباق و الهام در لوگو وجود دارد. با این دلیل است که نباید هیچگاه از تصاویر استوک و عکس ها در طراحی لوگو استفاده کرد. این کار در نهایت به یک دعوای حقوقی و یا نقض کپی رایت منجر می شود. طراح ها باید مطمئن باشند که طراحیشان اصل و منحصر به فرد است.

5. نشانه های نامناسب:
این یک اشتباه ناخودآگاه و غیر عمدی است که طراح های لوگو آن را مرتکب می شوند. بعضی وقت ها، یک نشانه یک تفسیر کاملاً اشتباه به وجود می آورد. باید در به کار بردن نشانه ها بسیار دقت کرد تا تبدیل به یک طرح مبتذل و زشت نشود. پس احساسات مذهبی نیز باید قبل از طراحی لوگو در نظر گرفته شود.

0919-670-1234
خیابان ولی عصر - نرسیده به میدان ونک - نبش خیابان دهم - ساختمان همت - واحد 5 پلاک 9
Email: Info@logoonline.ir



لوگو آنلاین اولین و بزرگترین وب سایت تخصصی طراحی لوگو اینک در آستانه هشتمین سال فعالیت خود قرار دارد در طول این هشت سال که به صورت آنلاین در خدمت مردم عزیز بوده ایم توانسته ایم بیش از 500 طراحی لوگو برای اشخاص ، شرکت ها ادارات ، موسسه ها و ... از سراسر ایران انجام دهیم این موفقییت را مدیون اعتماد شما عزیزان به ما می دانیم
© Copyright 2024 logoonline. All Rights Reserved.

Search