لوگو جدید و قدیم نوشابه فانتا
- Super User
- مقالات
ظاهرا تغییر لوگو به هر قیمتی به شرکت های بزرگ هم منتقل شده است اخیرا مشاهده می شود شرکت ها لوگوی قدیمی خود را که سال ها از آن استفاده می کردند و همه آن را شناخته اند با ظاهری جدید رونمایی می کنند حال این تغییر خوب باشد و یا بد ولی این تغییرات در بسیاری از لوگو ها مانند لوگوی قبلی انها دلچسب نیست و اینبار لوگو شرکت فانتا را می توانید مشاهده کنید لوگو این شرکت در طرح قدیم خود بهتر و حرفه ایی تر دیده می شود تا نشان جدید فونت بهتر ، خوانا تر و نرم تر و همخوانی داشتن حرف ها ، رنگبندی بهتر و خوانا تر ، زیباتر بودن نماد برگ روی فونت ، اینها تغییراتی ایست که لوگو قبلی را بهتر از لوگو جدید کرده است ولی به هر حال نشان نوشابهی فانتا مورد بازنگری قرار گرفته است و تبدیل به چیزی شده است که مدیران این کمپانی، آن را بزرگترین تغییر در تاریخ این برند میدانند. این تحول، شامل معرفی یک بطری نامتقارن مارپیچی و یک دستور تولید جدید برای فانتای نارنجی (Fanta Orange) است که ادعا میشود قند آن یک-سوم کمتر است.در قلب این تحول، یک هویت بصری جدید قرار دارد که برای نمایش تم ” میوهای، تفریح و باطراوت” فانتا طراحی شده است.